Producenci

Najczęściej zadawane pytania.

1. Jak mogę się z Wami skontaktować w celu sprawdzenia dostępności produktu lub zapytania o nowy produkt, którego nie macie w ofercie?

W tej sytuacji prosimy o kontakt mailowy na adres: delikatesy.orkisz@gmail.com - na zapytania odpowiadamy w godzinach 10.00 – 16.00.

 

2. Co mam zrobić jeśli będę potrzebować większej ilości sztuk danego towaru niż jest dostępna w sklepie internetowym?

Prosimy o wysłanie maila z zapytaniem o dostępność. Możemy sprawdzić towar w naszym sklepie stacjonarnym i dołożyć go do Państwa zamówienia.

 

3. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak. W tym celu prosimy o wysłanie informacji do nas na adres: delikatesy.orkisz@gmail.com.

 

5. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na adres mailowy który został podany przy składaniu zamówienie na bieżąco przesyłane będą informacje o postępach w realizacji zamówienia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl